Επικοινωνία, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Ψηφιακό Περιβάλλον και ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Το παρόν βιβλίο, στη δεύτερη εμπλουτισμένη έκδοσή του, πραγματεύεται την ψηφιακή επικοινωνία, τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και τα ψηφιακά μέσα στο πλαίσιο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online brand community) και εξετάζει τις υπηρεσίες ευφυούς αυτοματοποίησης. Το βιβλίο αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα και οι εταιρείες σχετικά με τα παραπάνω ζητήματα, τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στις τεχνολογίες αιχμής και την τεχνητή νοημοσύνη.
Περιλαμβάνει 13 μελέτες περίπτωσης digital marketing, διαφήμισης και επικοινωνίας από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και περισσότερα από 130 παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση της θεωρίας. Το βιβλίο απευθύνεται στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και στους επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας, του digital marketing και της διαφήμισης οι οποίοι θέλουν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους ή/ και να αντλήσουν στοιχεία για τη στρατηγική τους.
Περιεχόμενα
Εισαγωγή
1. Επικοινωνία, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον
2. Σύγχρονα και παραδοσιακά μοντέλα επικοινωνίας
3. Το αποτύπωμα της ψηφιακής τεχνολογίας στη στρατηγική επικοινωνίας
4. Ανάλυση ψηφιακού περιβάλλοντος: κοινωνικά, νομικά, τεχνολογικά και θέματα επιχειρηματικότητας
5. Το μείγμα προβολής στο πλαίσιο της διοίκησης μάρκετινγκ
6. Τα οικονομικά και η τιμολογιακή πολιτική της ψηφιακής διαφήμισης
7. Εργαλεία έρευνας με την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής
8. Σκιαγραφώντας το κοινό στο ψηφιακό περιβάλλον
9. Κοινότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
10. Διαφημιστικό μήνυμα σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα
11. Η εξέλιξη των παραδοσιακών μέσων στην ψηφιακή εποχή
12. Η συνεργασία του παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ
13. Ανάλυση ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τάσεις
14. Εργαλεία μέτρησης αποτελεσματικότητας ψηφιακού μάρκετινγκ και διαφήμισης
15. Mobile advertising, search engine, e-mail και video marketing
16. Διοίκηση ψηφιακού μάρκετινγκ και πολυκαναλικές εκστρατείες επικοινωνίας
17. Μάρκετινγκ υπηρεσιών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
18. Έρευνα για τον καταναλωτή και τα διαφημιστικά μέσα
19. Εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής στο πολιτιστικό μάρκετινγκ
20. Υπηρεσίες ευφυούς αυτοματοποίησης στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση
21. Προκλήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στη σύγχρονη ολιστικής επικοινωνία
22. Μελέτες περίπτωσης εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά
Βιβλιογραφία
Χαρακτηριστικά
- Συγγραφέας
- Κάβουρα Ανδρονίκη
- Ημερομηνία Έκδοσης
- 2021
- Σελίδες
- 623
- Τύπος χαρτιού
- απλό
- Δέσιμο
- μαλακό εξώφυλλο
- Εκδόσεις
- Gutenberg
- ISBN
- 978-960-01-2277-0